Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazija

1-5 klasių mokiniai baigė DĖMESINGO ĮSISĄMONINIMO PRADŽIAMOKSLIO kursą!

Augdami vaikai susiduria su daugybe iššūkių ir patiria daug stresinių situacijų. Šie iššūkiai gali turėti skirtingą poveikį jų vystymuisi. Be pakankamos paramos ir įgūdžių stresinės situacijos dažnai turi neigiamą poveikį vaikams ir jų raidai. Tačiau esant tinkamam palaikymui, lavinant emocinius ir psichosocialinius vaikų įgūdžius, iššūkiai gali tapti tam tikrai katalizatoriais, padedantys vaikams pritaikyti įgytus metodus ir įgauti didesnį pasitikėjimą savo aplinka ir savo įgūdžiais.

Džiaugiamės, kad mūsų progimnazijos visi 1-5 klasių mokiniai baigė VšĮ „Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centras“ 8 pamokų trukmės geros savijautos programą “DĖMESINGO ĮSISĄMONINIMO PRADŽIAMOKSLIS”.

Šios programos tikslas — suteikti vaikams šiuos įgūdžius. Naudojantis plačiai ištirto dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) bei atjautos sau (angl. self-compassion) metodus pritaikytus vaikams, siekiama paprastai ir aiškiai perteikti įgūdžius, kuriuos vaikai gali vėliau pritaikyti susiduriant su sunkumais ir iššūkiais. Tyrimai rodo, kad šie metodai gali turėti teigiamą poveikį vaikų emocijų reguliavimui, socialiniams įgūdžiams, savivertei, gebėjimui susikaupti bei mažina neigiamų emocijų, nerimo bei depresijos požymius. Programos metu apžvelgiamos streso, neigiamų minčių, sudėtingų emocijų temos bei pateikiami vaikams pritaikyti metodai suvokti, suprasti ir geriau su jais tvarkytis. Tikime, kad lavinant vaikų gebėjimus suprasti savo emocijas ir mintis bei suteikiant jiems būdus su tuo tvarkytis, mes galime juos geriau paruošti natūraliai raidos metu iškylantiems iššūkiams

Skip to content