Dėkojame KTU rektoriui P. Baršauskui, prorektoriui P.Žiliukui ir kitiems KTU darbuotojams, mokyklos mokytojams, padėjusiems organizuoti sklandų ir informatyvų mokinių darbą.
Stovyklai mokiniai rengėsi jau nuo pavasario: rinko medžiagą apie įvairias profesijas, kaupė priemones, reikalingas užduotims atlikti. Kiekvienos dienos darbas buvo skirstomas į dvi dalis. Pirmoje – mokiniai kartu su studentais atliko jų parengtas veiklas, antroje – mokytojų. Po pietų grupės keitėsi vietomis ir atlikinėjo tokias pačias kūrybines užduotis. Kiekvieną dieną buvo malonu grįžti į Kauną, žinant, kad rytoj laukia ne mažiau įdomūs užsiėmimai.
Pirmąją dieną 7-tokai kartu su KTU studentais konstravo šviestuvo gaubtą iš antrinių žaliavų, o 6-tokai sukūrė labirintą iš įvairių gamtinių medžiagų (sudžiūvusių medžių šakelių, akmenėlių, kankorėžių, žolynų ir pan.). Komandos pasiskirstė pareigomis: vadovas, architektai, konstruktoriai, medžiagų rinkėjai, gamintojai, labirinto reklamuotojai, darbo pristatinėtojai. Pristatė darbą įvairiai: žodžiu, daina, skanduote. Dienos koordinatorė – R.Songailienė.
Antrąją dieną Kapitoniškės visus pasitiko malonia šiluma. Tradiciškai pasidalinę į dvi grupes mokiniai kibo į darbus. „Oratoriaus mokykloje“ septintokai turėjo pristatyti namuose parengtą medžiagą apie užsienio kalbų fakultetą ir studijas užsienyje. Vėliau, vadovaujami mokytojų, pasiskirstę grupėmis, parengė pristatymus apie nurodytas profesijas anglų kalba. Visi pasidžiaugė išradingai pateikta medžiaga, suklijuota plakatuose.
Šeštokai, vadovaujami KTU studentų, konstravo elektros energijos šaltinį iš organinių žaliavų ir uždegė lempą, kurią sujungė su šviestuvo gaubtu, pagamintu praeitą dieną. Smagu buvo stebėti, kaip po gaubtu sušvinta šviesa. Dienos koordinatorė – E.Grinkevičienė.
Trečiąją dieną teko pamiklinti loginį mąstymą, nes vyko studentų suorganizuotos „Matematinio pobūdžio orientacinės varžybos“. Užduotys buvo sudėtingos, reikėjo gerai pagalvoti ir pasportuoti, kaip sakė patys dalyviai. Antroji dalis taip pat neapsiėjo be matematikos. Reikėjo parengti projektą „Mano verslo idėja“ . Mokiniai kūrė verslo pavadinimą, veiklos sritį, rengė veiklos planą (numatantį įstatinį kapitalą, įmonės vietą, įrengimus, darbuotojus ir kt.), pateikė reklaminį plakatą ir patraukliai pristatė savo verslo įmonę. Dienos koordinatorė – A.Butvilienė.
Paskutinę dieną reikėjo gamtos mokslų žinių. Praktikos darbas „Raketų mokslas, gaminame raketas iš sauso ledo ir plastikinių butelių“ nė vieno nepaliko abejingo. Visiems patiko konstruoti raketas, o dar labiau jas leisti, stebėti ir matuoti, kuri toliau ir aukščiau nuskrido, nepaisydama didelio vėjo.
Kita grupė surengė „Pedagogo mokyklą“. Vyko gamtos mokslų pamokos. Kai kurie „mokytojai“ buvo labai gerai pasiruošę pamokoms ir buvo tokie griežti vertindami savo „mokinių“ žinias, kad net kilo ginčų. Dienos koordinatorė – A.Butvilienė.
Ne mažiau smagu ir įdomu buvo kiekvieną dieną dalyvauti sportiniuose žaidimuose, nors jiems ir nelabai daug laiko likdavo po praktinių darbų. Ypač daug emocijų sukėlė virvės traukimo varžybos, vykusios antrą dieną. Čia geriausiai sekėsi 7c ir 6b klasės berniukams. Bet didžiausių emocijų sukėlė 6a ir 6b klasės mergaičių jungtinė komanda, nugalėjusi berniukus. Trečią dieną įdomius žaidimus suorganizavo mokyklos psichologė. Žaisdami krepšinį rungtyniavo mokiniai ir studentai.
Kaip teigė mokiniai, veiklos stovykloje patiko, jie pasimokė žinias pritaikyti praktikoje, su nekantrumu lauks kitų mokslo metų pabaigos, kad vėl galėtų vykti ir atlikti naujas praktines užduotis kitoje aplinkoje ir taip pat pabūti gamtoje. 7-tokai liūdėjo, nes jiems jau paskutiniai metai stovykloje.