Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazija

Erasmus+ KA2 projektas „Tapkime matematikais! Ar sugebėsime?“ Vengrijoje

MOKYTOJŲ VYGINTO VENCLOVO IR DEIVIDO VAIČIULIO KELIONĖ Į DEBRECENĄ – VENGRIJOJE

Po ilgos ir ypatingai karštos kelionės buvo taip gera pramankštinti kojas Debreceno gatvėmis. Miestas puikus, visko matęs ir girdėjęs, ne kartą degęs ir prisikėlęs. Tai matos ir architektūroje, ir miestiečių charakteriuose. Miestas, kuris dainuoja. Groja. Šoka.

Daugybė jaunimo, studentų, moksleivių, iškritusių čia prie medžio parke, čia besislėpdami didingos bažnyčios šešėlyje, tingiai gaudė lekiančias dienas.

Susitikimas su kolegomis iš kitų šalių buvo ilgas, pripildytas gražių žodžių, apsikabinimų ir bučinių. Šiltas pasisveikinimas visus nuteikė produktyviam darbui.

O darbo buvo daug. Bet jis sekėsi, nes žmonės dirbo kaip viena komanda, tiksliai, punktualiai ir efektyviai.

Po bendravimo su labai protingais ir akademiškais žmonėmis, visiems buvo tikra atgaiva apsilankyti Debreceno mokykloje, kurioje mums šou ir turą surengė kolegė Andrea ir jos šaunus mokinių pulkas.

Dainuodami, šokdami, šokdinantys visus mūsų jaunieji draugai nepamiršdavo pavaišinti mus lediniu vandeniu, kurio pagalba pavyko visiems pakelti karštį ir nenusimušti nuotaikos.

Po įspūdingo prisistatymo ir ekskursijos po didžiulę mokyklą, mums pasisekė sudalyvauti poroje pamokų. Stebėjome, kaip mikliai laksto žaisdami trečiokai, kaip įnirtingai mąsto azartiškieji penktokai ir kaip visa galingo stoto sporto salė tiesiog ūžia nuo jaunųjų sportininkų, kuriems karštis – tai tik iššūkis. Mokykla, tiesa, turi plaukimo baseiną, kuris, manome, yra labai populiarus pastarosiomis dienomis.

Vygintas menininko akimi įvertino dailės kabinetą, audringai plojo tėvų ir mokinių muzikiniam kvintetui, o man teko džiaugtis mažųjų mūsų draugų pastangomis su mumis bendrauti. Drąsos iš jų galėtų pasimokyti daugelis!

Aplankę mokyklą, gavę įkvėpimo, puolėme į darbus. Viską spėjome laiku, išsikėlėme naujus tikslus kitiems projekto įgyvendinimo metams ir aplankėme ne vieną gražią Vengrijos vietą.

Tačiau kelionės vinis, vis dėlto, ir buvo mokiniai. Drąsūs, veržlūs, aktyvūs ir mieli. Niekaip negalėdavom nustoti diskutuoti apie vaikus, vis mintimis grįždavome namo, mėgindami kelti hipotetinius tikslus, galvodami, ko galime mes pasimokyti iš jų.

Po karštų dienų, vėsių konferencijų salių, vėl ilga, tačiau smagi kelionė namo.

Spausdami rankas vienas kitam, atsisveikindami, vieningai pritarėme – kelionė pavyko. Pranoko visus lūkesčius. O mes vis dar galime mokytis ir mokytis…

Mokytojai Vygintas ir Deividas

Daugiau informacijos apie projektą rasite projekto tinklalapyje: