Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazija

KTU Vaižganto progimnazijos projektinės veiklos patirtis

KPKC METODINĖ PROJEKTINĖ VALANDA

KTU Vaižganto progimnazijos mokytojų komanda, bendradarbiaudama su KPKC, kovo 9 d. pristatė savo įstaigoje vykdomus įvairius projektus. Metodinę valandą moderavo direktoriaus pavaduotoja ugdymui Eglė Grinkevičienė.

Pradinių klasių vyresnioji mokytoja Jūratė Valančauskienė papasakojo apie eTwinning projektą „My cultural map“, kuriame dalyvauja 3b klasės mokiniai. Projekto partneriai 13 mokyklų iš 7 Europos šalių (Rumunijos, Bulgarijos, Sakartvelo, Lenkijos ir kt.). Šio projekto tikslas yra ištirti kultūrinius skirtumus, nustatyti bendrus aspektus ir rengti bendrus projektus. Projekto veiklomis siekiama pasidalinti kultūriniais ir istoriniais turtais bei puoselėti UNESCO paveldo objektus šalyje ir už jos ribų.

Pradinių klasių mokytoja ekspertė Jolanta Vaitkevičienė pasidalino patirtimi ir įspūdžiais apie naujo ir ilgalaikio STEAM projekto pirmuosius žingsnius progimnazijoje. Metodinės valandos dalyvius mokytoja pakvietė apsilankyti mokyklos svetainėje ir pasižvalgyti po sukurtas STEAM erdves: susipažinti su STEAM kūrybine komanda, pastudijuoti STEAM strategiją, pasidomėti atrastais socialiniais partneriais ir pasinaudoti STEAM veiklų banko galimybėmis. Taip pat mokytoja pasidžiaugė, kad pradėtas bendradarbiavimas su Kolorado lituanistine mokykla (JAV), o bendros etnokultūrinės veiklos jau startuos kovo 20 d., nuotoliniu būdu.

Geografijos mokytoja metodininkė Laima Lapinskienė ir vokiečių kalbos  vyresnioji mokytoja Jūratė Urbonienė skaitė pranešimą tema „Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas. Pagal Goethe‘s instituto projektą „CLILiG – integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas(is) Lietuvoje“. Mokytojos pristatė trijų metų įgyvedintas, integruotas veiklas. Pateikė savo kurtų pamokų planų, užduočių, įsivertinimo ir vertinimo pavyzdžius. Taip pat parodė fotografuotas ir filmuotas pamokų akimirkas, pasidžiaugė mokinių darbais, praturtėjusiu vokiečių kalbos žodynu, komunikaciniais gebėjimais bei pagilintomis geografijos žiniomis.

Anglų kalbos mokytojos Rimos Kubiliūtės pranešimas: „Tarptautinio Erasmus+ projekto „TIRAMISU – Pirmoji pagalba padeda išgyventi. Pirmosios pagalbos žinių kursas 14-18 m. amžiaus mokiniams” sudomino novatoriškumu. Šio projekto metu Italijos, Lenkijos, Lietuvos ir Rumunijos institucijos bendradarbiaudamos kuria patrauklų mokomąjį kursą pirmosios pagalbos įgūdžiams įgyti. Projekto  trukmė – dveji su puse metų.

Projekto partneriai pateiks tris ugdymo priemones 14–18 metų mokiniams: elektroninį mokomąjį kursą apie žmogaus sandarą, pirmosios pagalbos vadovą ir interaktyvią sprendimų priėmimo programą. Džiugu, kad mokiniai praktiškai pritaikys savo žinias teikdami pirmąją pagalbą įvairiose gyvenimo situacijose.

Nuoširdžiai dėkojame KPKC komandai ir KPKC metodininkei Zitai Verbickienei už suteiktą galimybę ir paskatinimą pasidalinti jau įgytomis projektinėmis patirtimis su Kauno miesto ir respublikos mokytojais, bei viliamės, kad jos įkvėps mokytojus dalyvauti, kurti, atrasti siekiant paįvairinti mokinių ir mokytojų patirtis mokykloje ir padaryti jas įdomesnes.

KTU Vaižganto progimnazijos projektinės sklaidos komanda

Skip to content